A hétvége nem volt valami jó számomra. Úgy is fogalmazhatunk, hogy nagyon megszívtam a szopógép kellemetlen ágát. A történések, szép sorjában elétek is tárom.
 
Szopááá első felvonás:
Történ történt ugyanis, hogy hosszú huzavona után Robival elmentünk sörözni. Egész jól telet az este, aztán mikor elérkezett az idő elinduétunk hazafele. Én a Keleti pu-t vettem célba. A baláhan fel is ültem a 173-as buszra. Csakhogy kevés haladás után, egy hatalamas vészfékezésre lettem figyelmes. Sok utastársam úgy gondolta, hogy a kapaszkodót használaton kívül helyezi, hát ők nagyon ráfaragtak. Mert Newton törvénye hatott rájuk. Ergó borulások, és kapálózások közepette a földön landoltak. Amit különösen sajnálok, hogy a mellettem lévő csóka söre is kiömlött, szerencsére nem rá, de akkor is kár a sörért. A vészfékezés oka, pedig egy tátongó részeg volt, aki 2 megálló között elütette magát.  Mivel én erre nem számítottam, így az uccsó vonatot elérnem lehetetlen volt. Hívtam Robit, hogy élnék a 10 percel ezelőtt tett ajánlatával.
 
Szoppááá második felvonás:
Szép nyugisan megérkeztem hozzájuk. Sőt meg is vártak a megállóban, hogy tuti ne tévedjek el. Kis beszélgetés után nyugovóra tértünk. A szoba fűtését egy konvektor látta el. Az ágy úgy volt elhelyezve, hogy vagy a fejem van konvektorhoz közel, de akkor nem érkeznek fotonok tömkelege retinámba, vagy konvektor távol, és fotonössztűzben térek nyugovóra. Amit meg kell említeni, még az elején, hogy ahhoz, hogy jól aludjak, pár dolognak teljesülni kell: elalvásomig csönd és sötétség kell, utána már nem annyira lényeges. Hát ebből a sötétség megvalósult, de a csönd kevésbé. mert az rohadt konvektor egész éjjel pattogott (hőtágulás a gyengébbek kedvéért). És ha nem az enyém, akkor a szomszéd szobában lévő.  Ezért kimondom a szentenciát! A konvektor monnyon le!
Robinak igaz van, megszokható, de nekem ott akkor ez a dolog, valahogy nem nyugtatott meg. Pedig tényleg meg lehet szokni. Egy évig éltünk olyan házban, ahol a központi fűtésre kötött radiátorok alu ötvözetből voltak. Éjjelente ott is kórusban pattogtak a cuccok!A lényeg, hogy nem fáztam, és az ágy is kényelmes volt, így jót tudtam aludni.
 
Szopááá harmadik felvonás:
És akkor az ember azt hinné, hogy a megpróbáltatásoknak itt vége. Hát egy f@szt! Mert nem számoltam Magyarország legprofibb amatőr cégével a MÁV-val , meg az őket fosztogatókkal. Editet megkértem, hogy ahogy ő kel, költsön fel engem is. Meg kell hagyni jól megoldotta feladatot. Egy másik kényes pontom is van, a reggeli kelés, nagyon számít, hogy hogyan költenek. Finom kopogással a szobaajtón, és néhány ”Lali ébredj!” felkiáltással sikerült is zökkenőmentesen elhagynom álomországot.  Lehetett bízni a leányázóban, mert elaludt. És köztudott a Lali szükséges alvásideje még 5 perc. A reggel kávézás közben matekoztam egy kicsit, hogy hogyan érem el a vonatot, így úgy döntöttem, hogy várok 40 percet, hogy tutira menjek, nem akarok fagyoskodni. Hát nem jött be! a rohadt néhány vezetéktől megfosztották a MÁV-ot, így a menetrend a fejetetejére állt. Rákoson való átszállással jutottam csak haza, úgy 1órás többlettel, amit a MÁV peronján ácsorogva töltöttem el.
 
Ennyi vóótam mára! UFF!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr941661752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.10. 20:03:40

Megoldás:

motort elad, autós álmokról lemond -> szakadt Ikarust megvesz -> ágyat belerak -> kávéfőzőt belerak -> végszükség esetére egy kézi hajtányt tart az Ikarusban

Eni kvescsön?

Saabó Lali 2010.01.10. 22:40:59

@Ábibébi: hahaha! Tudod mikor? Inkább akkor egy Kraz, Uaz, Tatra, Rába. És akkor nem paráznék attól, hogy szar az út. Me azok átmennek mindenen. :P

Stifflerpistapéter 2010.01.10. 22:46:41

Ki ez a Robi nevű csávó, akivel minket csalol te cafka? Hasonlít Güntherre?

Saabó Lali 2010.01.10. 22:56:12

@Stifflerpistapéter: Motoros barát. ilyenkor összejövünk, és tervezgetjük, ha jó idő lenne merre kószálnánk a gépekkel. :P
És nem csalolok, me1 sörözök, kettő nem ugyanaz! :P

Saabó Lali 2010.01.10. 23:13:24

@Ábibébi: Köszönöm, ez megható! De a buszban csak Günthert fogunk hallgatni ugye?

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.10. 23:36:25

@Inuit: Igen, körbeutazzuk a Földet úgy, hogy csak Günthert hallgatunk. Ez lesz a rózsaszín kakikombó busz.

Stifflerpistapéter 2010.01.11. 02:06:24

Te Laly... felétek nem divat, de Hatvanban minden megtörténik... akarod a lábomat?

Saabó Lali 2010.01.11. 02:08:31

@Stifflerpistapéter: nekem elég a lábujjad is, de ha megtisztelsz vele...
Ábelé nem lesz féltékeny?

Stifflerpistapéter 2010.01.11. 02:12:14

Neeeem. De akkor főzök mellé kávét, hogy elvegye az ízét. Vagy nem akarsz mellé kisérőt? Sajtos, gombás megfelel?

Stifflerpistapéter 2010.01.11. 02:13:29

@Inuit: Ha akarod, zokniba csomagolom neked... a biztonság végett. Én gondolok arra is, hogy egy kiadós lábszopkodás alkalmával rengeteg mindent össze lehet ám szedni... akarod :b?

Saabó Lali 2010.01.11. 02:15:14

@Stifflerpistapéter: Most hogy így mondod... lehet, hogy meghagyom Ábinak, de ismerek valakit felétek aki nagyon gerjedne erre. Ő még élvezné is. de akor előtte 3 napig pácold!

Stifflerpistapéter 2010.01.11. 02:20:23

Ááhhhh. Az a legjobb, ha leszedik a bőrkeményedést... csak úgy natúre :). Meg úgy nem kihívás. Megfosztanád a népet ezektől? :)

Stifflerpistapéter 2010.01.11. 02:20:58

Laly... neked nincs lelked és már nem szeretöl engemöt...
süti beállítások módosítása