Ma újfent szeretett járgánnyal mentem be a városba, ahol egy alsóbbrendű utcán volt dolgom. Az utcán a hó le volt taposva. Igaz, hogy téligumi van a gépen, de azért így is megcsúsztatható.  Mivel az út teljesen üres volt, így a kanyar közepén nyomtam egy kövér gázt. A két hátsó kerék a diffizárnak köszönhetően ki is pörgött, de azzal nem számoltam, hogy az út csúszósabb mint gondoltam. A következmény annyi, hogy a kocsi keresztbe kezdett állni. És ekkor elkövettem második hibát: levettem a lában gázról, és nem nyomtam be a kuplungpedált. A dízelmotor hatására két hátsó kerék alig forgott, így tovább csúszott. Látva, hogy csak árok imitáció volt, így beleengedtem, és egyenesbe hoztam a gépet. Maradék lendületemet felhasználva és mellé egy jó nagy fröccs gázt adva kievickéltem az árkocskából.
Tanulság: csínján a gázzal, és a dízel motorféke félelmetes.

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr131690647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelíd hangorkán 2010.01.21. 19:28:56

Akit a dízel füstje megcsapott... :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.21. 20:16:59

@Szelíd hangorkán: Almerából is van dízel, csak mondom... (segíts Lajost rábeszélni)

Szelíd hangorkán 2010.01.22. 00:39:19

@Ábibébi: Felajánlom a személyi jövedelemadóm 1%-át az ügy érdekében. Hallod Lali? Be tudok szállni pár forinttal az Almerádba, így sem érdekel?

Stifflerpistapéter 2010.01.22. 09:07:16

Ne sózzad le!!!!

Szeretem, ha csúszik a gumi...

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.22. 10:27:49

Én csak azt szeretném elmesélni, hogy tegnap reggel be kellett mennem az egyetemre, de ugye friss hó esett. Én meg gyalog indultam el, de a Petőfi hídon nagy hó volt, nem takarították le a Járdánt, nekem meg kicsúszkált a lábam. Még szerencse, hogy nem kanyargós a híd, mert tán még oldalvást is csúsztam volna. Igaz, nekem nincs diffizár a lábaimban, mert azt zsákbafutásnak hívnák. A következmény csak annyi lett, hogy kicsit jobban lefáradtam, mert állandóan kipörgésgátolni kellett a lábaimat a nagy nyomaték miatt, nehogy nagyon hátracsússzanak lépkedés közben. Tanulság: havazás után ne menj be vizsgázni.

Saabó Lali 2010.01.22. 11:07:14

@Szelíd hangorkán: Köszönöm kedvességed. Mindjárt elsírom magam meghatottságomban.
@Ábibébi: De neked alapfelszerelésként kipörgésgátló, ABS, és metestabilizáló rendszer is be van építve!

Szelíd hangorkán 2010.01.22. 11:23:16

@Ábibébi: nem takarították le a Járdánt... :DDD

@Inuit: Ha jó ügyet szolgálok, nagy áldozatokra is képes vagyok! De ne sírj, mert akkor én is sírok, és a könny az sós, Peti meg direkt kérte, hogy ne sózzunk! Ábelnak még szervója is van, mert álló helyzetben is könnyen mozgatja a lábát.

Saabó Lali 2010.01.22. 12:29:58

@Szelíd hangorkán:
Rendben visszafogom magam. Tényleg ne sózzunk. Legalább védjük a természetet. :)
Nem is gondolná az emberfia, hogy Ábel egy ilyen jól felszerelt darab. Vagyon jobb oldali visszapillantó tükre van e?

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.22. 15:06:16

@Inuit: Letörtétek a tükrömöt! www.youtube.com/watch?v=FJwvt6-0OJo

Amúgy fullos vagyok, van sportkipuff (bableves után), fedélzeti computer, sportgumi, állófűtés, meg minden, amire emberfiának szüksége van. Ja, és etanollal is megyek átalakítás nélkül. :)

Saabó Lali 2010.01.22. 20:24:05

@Ábibébi: És még gázzal is üzemelsz (Rush) Tényleg fullos vagy! :P
süti beállítások módosítása