Kávé, Cigi, Kábel... Reload

 2009.12.16. 02:16

Kedves barátaim meghívtak eme blogoldalra írogatni. Mivel életemben nem bloggoltam, így a kedves olvasó ama megtiszteltetésben van szerencséje, hogy egy ifjonc blogger szárnypróbálgatásit kísérheti figyelemmel . Remélem továbbiakban meghálálom a bizalmat, és a méltón képviselem a bloggolók egyre népesebb táborát. És ennek az oldalnak a szellemi színvonalára se hozok szégyent.

A blogban szerintem én fogom képviselni a motorosokat, igazából ebben Pekka segítségére is számíthatok. De hogy ne vádoljanak meg minket elfogultsággal, Ábibébi személyében egy ősfanatikus négykerékhívőt is köszönthet a kedves olvasó. Szegény még nem tudja, az evolúció útját. Mert szerintem a kedves olvasó is tisztában van, azzal a tagadhatatlan ténnyel (már ha zegzugos neuronhálózatából előbányássza gimnázium biológia órákon elsajátított tudását), hogy az ember is 4 lábon járt. Persze van visszalépés, lásd Homo Callerus, Homo Policeus. Igaz utóbbival nem voltak problémáim, sőt pozitív tapasztalataim vannak, még tőlünk keletre is. Még tőlünk keletre is egész rendessel hozott össze a sors, pedig épp lemeszeltek gyorshajtásért. Persze az imént említett Úriember majd kommentek hadát zúdítja eme okfejtésemre, amiben olyan frázisok lesznek, hogy stabilitás, meg mi van ha hideg van.  Nem lehet őt sem elfogultság vádjával meggyanúsítani, mert már próbálta milyen utasnak lenni mögöttem. Elindulásunk 15 percnyi röhögésbe torkollott, aztán az út során, meg taknyolásgyanus szituációba sodort bele. Majdnem közelebbi ismeretséget kötöttünk az aszfalt nevű fekete földön elterülő képződménnyel, aztán röpke barátságunkat megszakítva majdnem tiszteletünket tettük a csúszásirányban található faunával illetve flórával. De ez csak mellékszál. Ha már itt tartok, akkor hadd mutassak egy videót. Itt 2:17-nél jómagam látható, amit egy motoros túra startjánál várakozom, indulásra készen.

És hogy én se maradjak ki a képek közzétételéből, így eme képet bocsátom a nagyérdemű elé. A képen vasparipám nyergében pózolok, igaz egy kissé felmálházva. De még így felmálházva is voltam olyan őrült, hogy kimentem dobogókőre kanyargózni. Igaz attól féltem inkább, hogy leér a nyeregtáska, mint a lábam. A nyáron elég gyakran voltam így, igaz döntően motoros kabát is volt rajtam. Motoros gatya, csak hosszabb, illetve hidegebb alkalmakkor képezték a felszerelés részét. A sasszeműek kiszúrhatják, hogy mögöttem egy fólia madarastuskósoccó energiaital Cobra található (6x1,5 lityó, akciós volt! Flakonját 119 magyar forintosért vesztegették a közeli madarastuskóban). Ami mint nagyon egészséges mivel tele van elengedhetetlen E vitaminokkal (E300, E330...). Amúgy a tatyók azért lógtak ennyire mert tele voltak piával (12 sör, némi bor, whiskey...), meg személyes cuccok.

A kávé egy nagyon fontos, és szeretetreméltó találmány! Arra kérem, aki olvassa ezt a művet adózzon pár másodperc néma csenddel a kávé feltalálójáért, szerintem megérdemli, ahogy a kávéautomata kitalálója is megérdemli. sajnos nem mindenki szereti eme löttyöt. van aki képes koffeinmentes Nescafe szerűséggel mérgezni magát! fúúj-fúúj

A cigit én nem preferálom. Személy szerint egy kis pipázás, szívárazás közelebb áll a lelkemhez. Jó társaságban, esetleg tábortűz mellett az igaz. De ha nincs más, akkor jöhet a koporsószög is. Üsse kő!

A kábelt nem félre érteni. Ez nem az barna kábel amit faxolás (mert ehhez a művelethez papír is kell) közben produkál az emberfia egy hosszabb procedúra keretében, miközben a porcelánt statikusan terheli. Ez a fenti képet is nézve olyan kábel melyben elektronok szaladgálnak. Tudtommal az barna kábel nem vezeti az elektromosságot, de ha valakinek konkrét mérési eredményi vannak arra vonatkozólag, hogy a szar hány ohmos ellenállással bír, kérem ossza meg, ne haljunk meg bután. (szerintem a britek, amcsik, ausztrálok már lemérték, vannak olyan hülyék) de itten van két kolléga, akik félvér elektronbuzik, azaz az elektronok közelebb állnak szívükhöz, mint hozzám mezei gépészhez, talán ők majd felvilágosítanak.

Egy másik észrevétel. A fenti képen hibádzik pár dolog: szivar (Don Alfredo), 2 pipa és hogy teljes legyen  kép egy Corsa, egy Twini, és egy VFR kulcsai. Mert a noti, a kávé és hasonszőrű társai nagyon is helyén vannak. Hát a Lenovo nem sokat fejlesztett külsőre a TP sorozaton, mióta átvette a az IBM-től. Mert a Lenovo-m eléggé hajaz arra az IBM-re.

Ezennel be is fejezem hajnai 2 órai okfejtésem. A szöveget olvasva a kedve olvasó bizonyára arra helyes következtetésre jut, hogy a szerző nem normális. És nem is téved. Megártott a kávé, meg az, hogy mennyit pötyörésztem az elmúlt 5 órában a gép előtt. Pár fontos levelet, és egy igen terjedelmes levelet vetettem monitorra. Mindeközben pár barátommal emilen chat-eltünk. Igen ez az új módi, remélem tevékenységünk majd meghódítja a világot a postaládák, illetve a szolgáltatók kisebb örömére.

made by Inuit

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr651601232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.16. 05:37:22

Lajos apánk evolúciós okfejtéséhez én ilyenkor csak annyit szoktam hozzátenni: én autót parkolóban még nem tudtam oldalára borítani, ellenben drága motoros barátunk kétkeréken már képes volt ilyesféle műveletet elvégezni. Eni kvescsön...?

Saabó Lali 2009.12.16. 12:00:31

@Ábibébi: Húúúúúú de gonosz! Húúúú de gonosz!
Tény és való, hogy volt ilyen esemény. Mentségemre szóljon, hogy kicsúszott a lábam, ezért nem tudtam megfogni a gépet. Szerencsére kifele, és nem befele, mert akkor a gépezet, a maga 240 kilójával porrá törte volna a bokám. :(

Stifflerpistapéter 2009.12.17. 01:38:27

Valamire én is emlékszem... de a hirtelen elindulás simmiző kerékkel, az is fini volt :)

Saabó Lali 2009.12.17. 02:56:40

@Stifflerpistapéter: Peti barátunk, arra részletre gondol, amikor először ült mögöttem. Igaz akkor halmoztuk az élvezetek, mert enyhén szólva nem voltunk túlöltözve. Szóval Ábibébit követtük egy darabig, aztán egy egyenes szakaszon, úgy döntöttem, hogy szabadjára engem az a 100 pacit, amik a lábaim között isszák a benyát. Egy erőteljes gyorsítást eszközöltem, melynek kövekezménye az lett, hogy olyan dinamikai/kinematikai körümények adótak, hogy az első kerék elkezdett simizni. Hát akkor erőteljes nyomást éreztem az ánuszomnál. Mielőtt perverz kommentek hada jelenne meg, nem kívülről, Petitől, hanem belülről, a már taglalt kábel egy hígabb verziója okozta. Mivel alkalmazott mechás is vagyok ezért tudtam mit kell tenni... húztam tovább a gáz. :) Jó vissza is lehetett volna engedni, de tudtam, hogy ez a simizés csak mostanra vonatkozik. Azóta se volt ilyen élményekben részem.
Gyengébbek kedvért:
Simizés, az a jelenség, amikor az első kerék jobbra/balra elfordul, nagyon gyorsan, teljesen magától. Ez függ a geometriától (kormányszög, utánfutás), és kerék terheltségétől.

Stifflerpistapéter 2009.12.17. 08:30:13

@Inuit: Te Laly... ezek szerint te... blogszűz voltál még? Ebben a blogban lehet beszélgetni a szekszölésről, én nem moderállak ki. De ha gondolod, akkor a "szerelem fizikai valójaként" is lehet a szekszölésről beszélni. Engem nem zavar... Mi az Ábellal megértünk téged. Mi nem olyanok vagyunk, mint a többiek. Mi a barátaid vagyunk... :))))))))))

Saabó Lali 2009.12.17. 15:17:23

@Ábibébi: Igen, még nem szekszöltem bloggal! Ez volt ez első. Remélem tetszett.

zsolzs 2009.12.30. 21:40:49

Hehe...Sokat gondoltam rólatok, de hogy ilyesmire (blogírás) vetemedtek, még álmomban sem mertem. Amúgy a málhás-motoros képet én csináltam:P
süti beállítások módosítása