Esélyt a műegyetemistáknak

 2010.01.29. 18:17

Felmerült az igény egy műegyetemista alapítvány létrehozására, így előzetes felmérést végzünk, hogy mekkora támogatottságra számíthatunk. Szavazz te is, hogy képben legyünk!  

 

VoksimoksiAdjunk-e pénzt a végvári gépészeknek a tanulmányok befejezésére?

 

 

 

 

 

 

Bármit megér, hogy Stifflerpistapéter és Ábibébi befejezze az egyetemet.

 

 

 

 

 Kapjanak pénzt, de igyák el a misztersörben.

 

 

 

 

Adok lóvét, de húzzanak el külföldre, nem kellenek ilyen haszontalan alakok.

 

 

 

 


Francot se kapjanak, oldják meg a problémájukat ahogy tudják.

 

 

 

 


Rúgják ki őket az egyetemről, így is túl sok időt csesztek el a semmittevéssel.




Eredmény

  

Szavazzatok az előző posztban is!

 

Címkék: szavazás bme esély támogatás műegyetem gépész

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr811713139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.29. 19:11:02

Őszinték legyetek ám, én megszavaztam magunknak, hogy ne kapjunk lóf*szt sem. :)

Szelíd hangorkán 2010.01.29. 19:16:35

@Ábibébi: Önsorsrontás... Én megszavaztam nektek egy bármit megért.

Saabó Lali 2010.01.29. 20:17:03

Én is megszavaztam, hogy bármit megér. De változtassatok a tanulási szokásaitokon, mert ami most van, az nem hoz sok babért a konyhára.

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 20:46:04

Írtam a Biharinak levelet... ajánlom neked is figyelmedbe! Valami ilyesmit:

...személyes tapasztalatom, hogy a tárgyat gyakorlati oktatás és rendszeres tanulás nélkül abszolválni lehetetlen, szükségem van a rendszeres rugdosásra, ezért kérem, hogy az alább felsorolt gyakorlati órákon részt vehessek...

Ma hőtan vagyon... :)
süti beállítások módosítása