Kávé, Cigi, Kábel...

 2009.12.15. 03:20

Ki ne ismerné ezt a kifejezést. Aki nem hallott róla, az nem is ember. Az nem is él, csak vegetál. De elindult a blog. A téma kötetlen. Beszélhettek, beszólhattok, anyázhattok... nekem mindegy. Ez amolyan próbabejegyzés. Csak azért kell, hogy megnézzük a designt, amit folyamatosan alakítunk. Remélem ti is annyira élvezitek majd, amennyire mi. Mi nagyon tudjuk élvezni. Ezt a kombós dolgot meg átérezni...

Most tolom itt a Nefogazz albumot, próbálok kitalálni valamit, hogy annyit írjak, hogy a kép alá érjek és végre meg tudjam nézni a formázással kapcsolatos dolgokat.... na miiiindjárt meglesz... áááááááááh...... most a jó. Fúúúúúh deh jó volt... na megyek formázni tovább ezt a nagy rakás.... kombót. Ja igen. Előreláthatólag a Laly is csatlakozik hozzánk, mint szerkesztő. :)

 

Kontárkodás:

Kicsit belenyúlok én is a posztba, hogy már rögtön az elején tisztázva legyenek itt a ki, merre, meddig, hogyan, miért, ésatöbbi kérdések. Szóval a képen jobb oldalon Stifflerpistapéter látható (későbbiekben előforduló hivatkozások rá: Péter, Peti, Pekka, Stifi, Petyus, meg ilyenek.). A Pistát nem tudom, hogy honnan szedte... Szóval feketében, éccaka napszemcsiben Péterem feszít, én meg a kép másik oldalán vagyok. Fontosnak tartom elmondani, hogy nem, ez nem hivatalos öltözék, ez csak úgy rám került aznap este éppen... Na majd később a rózsaszín kabátról is szólunk. A nevemről meg: Ábel. Hivatalosan. Nem hivatalosan meg Ábibébi (köszi Norbi...), Ábipók, esetleg Kozmóboj, de ez csak tegnap egy másik blogon derült ki. Szóval ez van. Köszönöm a szót, Ábibébi voltam.

 

Ui.: A szentháromságból (kávé-cigi-kábel) az első kettő maga a kombó, a harmadik már csak az okozat. Csak a tisztánlátás végett...

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr571598935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stifflerpistapéter 2009.12.15. 03:32:33

HTML kódot látok, csak megállok oszt megnézem... megállok, leszállok a székről oszt aludni megyek. Mert ahun HTML kód van, ott meg kell állni. Mer olyankó megkeáááni

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.15. 13:22:02

Kiegészítettem a bejegyzést némi hasznos infóval... :)

sziszamisza 2009.12.15. 13:42:58

Köszi a meghívást :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.15. 14:10:22

@sziszamisza: Ne offolj, mert mindjárt kimoderállak (haha, a hatalom íze...)! :D Amúgy szia!

sziszamisza 2009.12.15. 15:33:19

hmm itt hol tudok blogbejegyzést gyártani :) help me please... (szomorú kutyus tekintet) :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.15. 15:56:04

@sziszamisza: Ha be vagy lépve, akkor az oldalon jobb alul van az egyéb/admin opció. Ott katt, aztán bejegyzések/új bejegyzés. :)

Rokongyerek 2009.12.15. 20:17:08

Pucolja a fene, én itten rokon vagyok... jah és ez az oldal csusza... de nem azért nem regisztráltam erre az oldalra, hogy egy kis ideig ne írjak ide semmit... elnézést, itt kell lennie valahol a Golden part hotelnek!? :D

sziszamisza 2009.12.16. 13:43:04

Köszi a segítséget! sikerült!:) azon agyalok miről írjak! ötlet? :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.16. 14:49:48

@sziszamisza: Mondjuk írhatnál a gyilkos afrikai méhek törzsi háborúkat követő időszakban történő nemi életéről. Azt hiszem, hogy ez egy mély és sokakat érintő téma lenne. :)

Saabó Lali 2009.12.16. 16:53:46

@sziszamisza: Ábibébi egy különösen érdekes témát vetett fel. Én is ezen gondolkoztam, de vagyok olyan rendes, hogy nem halászom el előled, szóval szabad a pálya! Sok szeretettel várom írásodat. Így marad nekem a kávé, a hó, a motoroszezonvég, és állástalanság közti összefüggés kutatása, mély letargiával karöltve.
@Ábibébi: Linda nem csatlakozik hozzánk? Szerintem hasznos tagja lenne eme közösségnek.
süti beállítások módosítása