Így parkoltok Ti!

 2010.01.27. 18:22

A média és az autósok egyik kedvenc témája a parkolás, mert drága, korlátozott a várakozási idő, nincs elég hely, és még a parkolóőrök is problémásak. Most azt hiszitek, én is ugyanerről fogok beszélni. De nem. Inkább egy kis túrára hívlak Titeket, ahol megláthatjátok, hogy az autós egyik legnagyobb ellensége saját maga. Higgyétek el, tanulságos lesz. Íme néhány "parkolóművész":

 

A koccanós:

Szemünk fénye az autó: tisztítjuk, ápoljuk, és megöl a méreg, ha megsérül. Az ötezres kérdés: - Honnét szerzünk karcolásokat a lökhárítóra, vagy éppen hagyunk el némi festékréteget? 
Nem, nem a gépi mosók, hanem például egy másik autó lökhárítója révén, de akár egy épület fala is megteszi.

 

 

 

A bevállalós:

Őt akár a koccanós kategóriába is sorolhatnánk, de legalább néha sikerül +1, és nem -1 centire beállnia. Ismérve, hogy autóját már díszítik kisebb sérülések, és ő az, aki úgy ránk áll, hogy miatta nem tudunk "koccmentesen" kiállni.

 

 

 

Az igénytelen:

Ezeket az embereket nem érdekli autóik tisztasága, épsége. Ott állnak meg, ahol éppen van hely, legyen az dagonya, bokor, mocsár, vagy bármi. Előnyük, hogy a tolvajok talán egy igényesebb autó után néznek.

 

 

 

A gumigyilkos:

Ez a típus mélyen hisz abban, hogy a gumi azért gumi, mert sérülés nélkül visszanyeri eredeti alakját. Ők a gumiszerelő műhelyek kedvencei.

 

 

 

A szemtelen:

"A többiek le vannak sz..va" filozófiát követi. Természetesen e mottóból mind a gyalogosok, mind az autósok részesülnek. Ha nincs szabad parkolóhely, akkor tökéletesen megfelel számára az árurakodó terület, a járda, a zebra, az úttorkolat, stb. Igen elterjedt típus.

 

 

 

A beszorítós:

A szemtelen durvább fajtája. Nem elég, hogy gyakran szabálytalanul parkol, kötelességének érzi, hogy másokkal kibabráljon. Most inkább nem írnék rá jelzőket...

 

 

 

A leleményes:

A szemtelen enyhébb formája. Megjelenése inkább csodálkozást, mint haragot vált ki, mindazonáltal nem tekinthetjük követendő példának.

 

 

 

A furcsa:

Érdekes módon oldja meg parkolási problémáit. Úgy érzi, új motívumokat kell bevetnie, igyekszik a bevált sémákat hanyagolni.

 

 

 

Bónusz:

 

Mozgássérült autó 22-es rajtszámmal?

 

Nem fért már be a kukába?

 

Összefoglalva:

 

Az alább bemutatott fotók csak egy kicsiny szeletét képezik a teljes kínálatnak, ám elgondolkodtató, hogy bármely kategóriához pillanatok alatt lehet lőni néhány képet. Köszönjük minden művészien parkoló autóstársunknak, hogy így támogatják a kultúrát Magyarországon! Vajon Bennetek is ott rejlik a tehetség...?

 

Ezt az írást pár évvel ezelőtt Farkas Dani barátommal közösen készítettük, a képeket magunk fotóztuk. Elképzelhető, hogy valakinek ismerős ez a cikk, ugyanis megjelent már máshol is, de mivel a többiek nem sokat írogatnak mostanában, a nagy csendet megtörve kiteszem ide is. :)

 

Címkék: autó sérülés parkolás bunkó ti így kocc parkoltok

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr101707107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saabó Lali 2010.01.27. 18:51:38

Köszönjük Ábel! Örömmel olvastuk itt is!
Majd én is aktivizálom magam.

zsolzs 2010.01.27. 19:16:03

@Inuit: Az írás, a fényképezés, vagy a parkolás terén?

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.27. 19:17:40

@zsolzs: Parkolást ne is emlegesd neki, mert az instabil téma...

Saabó Lali 2010.01.27. 20:50:56

@zsolzs: Írás terén. parkolni láttad, hogy parkolok. Ahogy Zoli mondta: Laller nem szarozik.

@Ábibébi: látom nagyon tetszik. Te meg ne téli gummával szlalomozzá!

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.27. 21:37:06

@Inuit: Lajosom! 40 fokban téligumit legyilkolni szlalompályán szerintem menőbb, mint egy parkolóban csak úgy eldőlni a motorral. :)

Saabó Lali 2010.01.27. 21:47:12

@Ábibébi: Hát nem tudom...
Eldőlni úgy, hogy az embernek esély sincs megfogni, mert a körülmények nem olyanok, szerintem nem olyan gáz. Mert az egész nem direkt van. De direkt percekig gumit gyilkolászni, tudva, hogy szerencsétleneknek esélyes sincs...
Én is gyilkolásztam szupesport gumit az Alpokban. Na az királyság a javából!

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.27. 21:49:43

@Inuit: De én nem tudtam, nem tudtaaaaam előre. :( Na majd a Falkenek teljesítenek.

Saabó Lali 2010.01.28. 09:20:11

@Ábibébi: Mert én tudtam előre, hogy ki fog csúszni a lában? Direkt mentem olyan részre, hogy eldőljek? Szerinted szeretem, ha karcos a gép oldala? Mindig látom a nyomát. A karcok akkorák, hogy nem érdemes miatta újra fújni a deknit, meg az idomot. :(

Szelíd hangorkán 2010.01.28. 09:44:17

Látom, ez a parkolóban eldőlős téma még sokáig borzolni fogja a kedélyeket. :))

Szelíd hangorkán 2010.01.28. 09:49:13

Tiszta szerencse, hogy az esetek 99%-ban utas nélkül vagyok, így a szerencsétlenkedéseimnek nincs szemtanúja. Így nem is kell letagadnom semmit, csak simán nem mondom meg, hogy itthon általában nekitolatok a kerítésnek (nemhiába nagylökhárítós a Golf), előfordul vezetés közben, hogy elfelejtem hányasban vagyok és most fel vagy le kéne kapcsolni egy sebességet, illetve, hogy tök gyáva vagyok előzni. :) Huhhh... tiszta mázli, hogy fel tudtam építeni magamról egy Fittipaldi-képet.

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 02:10:43

@Szelíd hangorkán: Hát de én most nem akarok gonosz lenni... de azzal a géppel nagy bátorság elindulni is, nemhogy előzni. :) Ha előznél, tiszteletbeli "valkűrré" avatnálak. Mert utoljára a vikingek csináltak hasonlót, amikor a kogge nevű lélekvesztőkön nekivágtak az óceánnak. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.29. 02:17:21

@Stifflerpistapéter: Linda szerintem mellettem utazva tett le arról, hogy valaha is kipróbálja az előzés manőverét. Amúgy a Golffal én is megejtettem egy-két óvertéket, de utoljára az 1.0-s wagyonőrben fostam előzés közben ennyire. Mondjuk azt sem mondanám, hogy a te 45 lógéperős állatoddal lehetne amperkodni, és ki tudja, mennyi széledt szét a pacikból az idők folyamán.

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 02:21:32

Az Opel Kúrza egy tűzpiros puncimerci és 45 daliás csődör feszít a motorháztető alatt. Máj ferrári. Nem nyekeregni róla. Tény, hogy a lovak nem szaporodnak, mert enyhén homóerotikus lenne, de mind ereje teljében van. Csodálatos eszköz...

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 02:23:32

Ha egyszer híres és elismert gépész leszek, építek a motorháztető alá egy istállót. Ez az álmom. :)

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 02:25:24

@Ábibébi: Bár ez puncimerci és nem pöcsporse, de befogadó leszek... vigye kánya. Hol vagyol mostan te cafka? A géped előtt? :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.29. 02:27:00

@Stifflerpistapéter: Én már elismerlek, mint épészt. Nem kell az istállód, csak a tested. Gyere te rongy!

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 02:29:35

Menj, bújj be az ágyba. Én majd keltelek :). Reggel vizsga... addig tartom a frontot. Nekem még le kell vezetnem a levezetnivalót és meg kell fejtenem a következő mondat értelmét:
"Veljúzkontéjnszinvárájöbölsznécsöröliparamétörsz".
Egyszerre veszélyes lenne elmenni. Már aludni :).

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 03:17:18

Fáj a fejed, szúr a szemed és álmos vagy? Ne izgulj... szerintem csak vajúdik az agyad, mert gondolatokkal terhes és nemsokára szülni fog a vizsgán. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.29. 03:21:48

@Stifflerpistapéter: Akkor most gyorsan szkedúlom az elkövetkezendő 5 órát, hogy mit, merre, hogyan, meddig tanulok, aztán vizsgán megpróbálom berántani az egész nyavalyát.

Szelíd hangorkán 2010.01.29. 08:20:29

@Stifflerpistapéter: @Ábibébi: Csúfak és gonoszak...

"de azzal a géppel nagy bátorság elindulni is, nemhogy előzni." Ez különösen fájt.

Te meg Ábel, szégyelld össze magad. Te, aki ismerted és szeretted a Golfot, hűtlenül teszed a lovat az ilyen fűnyíró-tulajdonosok alá.

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 11:44:40

FŰNYÍRÓ? Most sírna a lelkem. HA LENNE :) hehehehehe:)

Szelíd hangorkán 2010.01.29. 15:59:27

@Stifflerpistapéter: ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN? :D

Remélem nem tapostam nagyon bele a fűnyírós dologgal a "nem létező" lelkedbe, nem volt komoly. *bájos mosolygás, pislogás* :)

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 17:07:34

@Szelíd hangorkán: Nem tudsz beletaposni :). Ha azt mondod, hogy fűnyíró, én az mondom, hogy (intim)bozótvágó nőknek. Ha lefűnyírózod, akkor én epilátorrá avatom. :)

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 17:10:38

Lehet megyek aludni, mert összefüggéstelenül beszélek. De az Ábelnak mondd majd el, hogy lemaradt a mai legjobb kérdésről CIM technologyn. Hogy hívták azt az orosz katonát, aki kitűzte a szovjet lobogót a Reichstagra? (remélem jól írtam le) Lehet tényleg van valami abban, hogy a gépgyártós tanszéket Rákosi Matyi rokona uralta régen??? (és egyben alapította is).

Szelíd hangorkán 2010.01.29. 17:21:40

Ábel! Peti azt üzeni, hogy lemaradtál a legjobb kérdésről CIM technologyn, vagyis hogy hogy hívták azt az orosz katonát, aki kitűzte a szovjet lobogót a Reichstagra, és hogy a gépgyártós tanszéket régen Rákosi rokona uralta-e.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.29. 18:58:16

@Szelíd hangorkán: Peti eléggé meg van zavarodva, ezt mintha már mesélte volna nekem telefonban.

Szelíd hangorkán 2010.01.29. 19:08:23

@Ábibébi: Szerinted ideje, hogy elhelyezzük egy szeretetotthonba? :)

Saabó Lali 2010.01.29. 20:19:08

Ne má! Peti is csikefarhátfun lesz??? Vegyünk neki kerekes szatyrot?

Stifflerpistapéter 2010.01.29. 20:40:18

khm KHM KHM

Rendhagyó dolgot teszek ma ennek örömére. Mivel elegem lett, hogy perverz öreg partizánok molesztálnak, megyek és ma éjjel tolok egy kis hőtant... amolyan bemelegítésként a következő körre. Ábibébi... ajánlom figyelmedbe a matekot. Szigorlatra sokat kell készülnöd.
süti beállítások módosítása