Kiszálltam...

 2010.02.04. 13:24

Ennyi, vége, totálisan betelt a pohár ezzel a kurva blog.hu-val. Ez egy zsák hígtrágya, amit ezek nyújtanak. Elegem lett abból, hogy tele van hibákkal ez a mocskos szolgáltató. Képtelenség egy nagyobb lélegzetvételű cikket megírni, mert egyenként kell feltölteni a képeket, és még azt sem képes megjegyezni, hogy hova meg honnan töltök, mindig ki kell jelölni újból a szaros almappákat. Agyrém, hogy lehetetlen középre igazítani a képet, hogy az álló képeknél mindig mellé akarja tenni a szöveget, a formázás elcsúszik, egyszerűen nem lehet egy normális kinézetet megadni. A szövegtípust sem lehet rendesen formázni, össze-vissza állítgatja a sorközöket, a betűtípust, ésatöbbi. Amikor meg átmentettem az USA cikk második részét az eredeti oldalról, akkor meg karakterlimitbe ütköztem, és sunyin elvágta a blogmotor valahol az írást. Ja, kiírja, hogy sikeres mentés, csak éppen arról nem szól, hogy egy részét elhagyta. Az már csak hab a tortán, hogy néha a kommentek eltűnnek, hogy nem képes frissíteni rendesen az oldal, néha elmenti a cikket, néha nem, ésatöbbi. És nekem ezzel totálisan tele a faszom, hogy ilyen trágya kezelőfelülettel kelljen szarakodni, és halálba szopasson a hülyeségeivel. Részemről itt vége, most már szarok bele, hogy mennyi munka volt a dizájnnal, meddig tartott a kinézetet összehozni, mennyi idő volt egy normális formátumú írást létrehozni, nem érdekel. Többet ér nekem a lelki nyugalmam, mintsem ezzel basszam fel az agyamat. Szóval innentől kezdve én kiszálltam, legalábbis a magyar verzióból...

Címkék: anyád kurva blog.hu!

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr161729108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása