Haladunk a hírnév felé!

 2009.12.29. 00:19

Eredetileg egy másik poszton dolgoztam, de egy számunkra új kommentelő jelent meg a láthatáron. Érdemi hozzászólása volt az utóbbi bejegyzéshez. Mi is úgy gondoljuk, hogy a régi dizájnt vinnénk tovább, de a webmesterünk önkényes szabadságát tölti. Úgy is fogalmazhatnék, hogy jelenleg erotikusan áll a blog továbbfejlesztéséhez. De megbocsájtjuk neki. Ahogy mondta, ő egyesek szellemi vezetője, többek között az enyém is.  

A lényeg, hogy úgy tűnik, hogy egyre ismertebb lesz a blogunk, így majd lehet, hogy reklámbevételünk is lesz. :) Ábival el is határoztuk, hogy veszünk egy Almerát. Ez lesz a szolgálati autó. Oldalán a Kaki Kombó felírat fog díszelegni. És guminőt is felszerelnénk rá. Arról megy a vita, hogy hányat. Szerintem elég lenne egy a tetejére, de Ábi minden oldalára alkar egyet. Mondjuk, furán nézne ki a gép alatt. Valahogy úgy, hogy egy 1,2 tonnás vas megerőszakol egy pár kilós felfújható bábut. A motorháztetőre meg egy miniatűr guminőt tennénk, valahogy úgy, ahogy régen a Jaguároknál volt, az ugró macska. Egy nagyobb zavarná a kilátást, és mi a biztonságra adunk! :)

A guminőn gondolkozva felmerült bennem, egy kérdés, hogy miből készülhet a guminő. Egy polimer szakmában mellékmodul szinten járatos ismerőst is megkérdeztem, kinek monogramja PB (nőnemű egyed a BME gépészkaráról), azt mondta, hogy kaucsuk. Amit én, alkalmazott mechanikai szemmel vizsgálva kétlek. Mert a kaucsuk túlságosan képlékeny erre a célra.  Alakját nem nagyon tartja. Gondoljon bele a kedves olvasó, hogy nézne ki a bábu, aminek behatoláskor megnő a feje. Dinamikus hatásra meg lüktetne. Igaz, ha ügyesen belövik az anyagvastagságot a tágulás a melleknél jelentkezik.

 

Címkék: kaki guminő almera kommentelő kombó kaucsuk

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr811629590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 00:27:14

Csak annyit szeretnék mondani, hogy én speciel tevékenyen (tehát nem erotikusan) állok a dizájn problémájához, és szeretném ezt, illetve az előbb kísérletileg beállított verziót összehozni...

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 00:43:14

@Ábibébi: Közben rájöttem, hogy Petiről beszéltél... Áhhh, kezdek fáradni...

Saabó Lali 2009.12.29. 00:45:49

@Ábibébi: Így van! Pekka az! Igyá' kávét, és hallgass még több Günthert! :)

Stifflerpistapéter 2009.12.29. 01:37:51

Itt vagyok srácok, itt vagyok, csak most kicsit bemartam és nem dizájnolok. Most. eeeeeh.... valahogy nem látom most át a html kódot...

Stifflerpistapéter 2009.12.29. 11:02:23

@Ábibébi: Nem hiszem :). Nem foglalkoztam a blogggal. Tény, de ez csak hobbi. Tudom ajánlani neked is az ÉLET nevű dolgot a virtuális tér helyett. Én jobban kedvelem és amíg kint süt a nap, nem vagyok hajlandó gép elé ülni. De régen te is sokat mászkáltál, fotóztál és nem a gép előtt pusztultál.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 11:05:23

@Stifflerpistapéter: Mi a büdös faszomat csináljak itt a semmi közepén szerinted...?

Stifflerpistapéter 2009.12.29. 11:07:07

@Ábibébi: igyááááááááááááááááááál :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 11:20:17

@Stifflerpistapéter: Azt már csináltam eleget mostanában egyedül, úgyhogy inkább nem.

Douwe 2009.12.29. 12:14:53

én nem mondanám magam azért teljesen új olvasónak, prohardver.hu/tema/nap_agybaj/friss.html innen jöttem át

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.30. 11:41:31

@Douwe: Akkor üdv itt is! :) Nem szeretnél írni erre a blogra? Van még kiadó helyünk. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.23. 22:34:28

Kérem szépen, elhelyeztem az oldaldobozok között az indás mellé egy facebookos közösségi biszbaszt is, plusz kitettem egy számlálót, így már totálisan teljes mértékben fel leszünk világosítva arról, hogy mennyire nagyon-nagyon világhírnevesek vagyunk.
süti beállítások módosítása