szolgközl

 2009.12.28. 19:41

Gyerekek! Szolgálati közlemény! Ne ijedjetek meg az új dizájntól, csak próbálgatom a CSS-t. Nem veszett el a régi kinézet sem, egy kattintással visszaállítható. Kicsit zavart, hogy az elsőnek összerittyentett stílus nem lett rendesen kidolgozva, így amíg Péter apánkkal nem tudunk összehozni valamit, addig gondoltam megtartani ezt a kinézetet. Tegyetek javaslatokat, hogy mit és hogyan látnátok szívesen a leendő dizájnban. Természetesen a kávé-cigis fejléc vissza fog kerülni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr701629058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saabó Lali 2009.12.28. 22:57:13

Én a véleményem egy korábbi posztban már kifejtettem. Egy apró módosítással szerintema régi tökéletesen megfelel.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.28. 23:42:43

@Inuit: Van egy olyan, hogy segitseg.blog.hu/, itt az eredetileg kiválasztott témára (desk diary) írták, hogy nem egyszerű módosítani. Kicsit bele kell jönni, olvasgatni kell a segédletetek, aztán meglesz. :) Ellenben én most azt javasolnám, hogy kicsit világosabb legyen a blog, mint amilyen először volt, így barátságosabb szerintem. A fejlécet kell eltalálni leginkább. :)

Douwe 2009.12.28. 23:43:43

a thinkpades, csokis cigis kép jó volt

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.28. 23:47:05

@Douwe: Az mindenképpen visszakerül, most azon dolgozom, hogy ebbe a stílusba belepróbáljam. Ha Peti atyánk be tud segíteni, rendbe fogjuk rázni az eredeti kinézetet. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 02:22:02

Úgy tűnik, hogy megvan az alap dizájn, de még van pár apróság, amit mindenképpen javítani kell (főleg a szövegek színe, elhelyezkedése). Természetesen a cigikávéthinkpad kép is visszakerült. :) Remélem, hogy Petinek ébredés után első dolga az lesz, hogy ezzel foglalkozzon. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.29. 10:45:58

@Ábibébi: Rájöttem, hogy ez a dizájn még mindig bitangpusztulatosan fostos, szóval kitalálok megint valami újat. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.02. 21:45:31

@Ábibébi: Nah, nem kezdtem el mégsem újabb dizájnt, a fejléc és a feliratok nagyjából elnyerték formájukat és helyüket, de a kép minőségén majd valahogy javítani kell, plusz a jobb felső sarokban látható ürességet is ki kéne tölteni valahogy. Egyelőre ennyi tellett tőlem...

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 22:02:44

@Ábibébi: Odaragasztottam a rágómat, már nem üres.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.02. 22:31:57

@Szelíd hangorkán: Köszike, nagyon konstruktív vagy. :b

FIGYELEM! Ahogy elnézem, nem ekvivalensen aktív az összes tagunk, így valószínűleg észre sem fogják venni a változásokat meg ezt a kommentet, de azért közölnék valamit. Az írások betördelése az én művem, úgy gondoltam, hogy szerencsésebb ilyen formában megjeleníteni a bejegyzéseket, hogy nem látszik az egész poszt. Ezt minden írásnál külön kell elvégezni manuálisan, a rövid szösszeneteket nem bántottam, de a hosszabbakat kegyetlenül félbevágtam.

Na most kérem, itt azért demokrácia van, tehát megszavazhatjátok, hogy melyik verziót szeretitek. Ha gondoljátok, vissza lehet állítani az eredeti állapotot is, meg maradhat így is. Aki igényli, hogy maga tördelje be az írást, az ezekből tud tájékozódni:

segitseg.blog.hu/2009/10/29/snippetek_es_tovabb_link
segitseg.blog.hu/2007/01/02/hogyan_helyezhetsz_el_bovebben_linket

Ja, természetesen a marha nagy olvasótáborunk is kifejezheti a véleményét. :)

Saabó Lali 2010.01.02. 22:39:05

@Ábibébi:
szerintem tördelve jobb! Átláthatóbb!
@Szelíd hangorkán: a rágós dologgal meg az baj, hogy mi van, ha legörgetem? Úgyhogy inkább fotózd le, és berakjuk a képet! Szerintem baba lenne. Kérhetnénk, hogy jól elrágott agyonhasznált rágó legyen?

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:04:12

@Inuit: Hú, ahhoz szereznem kéne Hubba Bubbát, és gyűjtögetni a számban, hogy kitöltse azt az űrt... Rózsaszín jó lesz? :b

Amúgy meg maradjon tördelve, ügyi vagy Abe!

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:09:05

Szerintem most, hogy így hárman maradtunk, osszuk fel a kakikombót (és a folyományát) egymás közt... Hogy igazán családias legyen a hangulat!
Én leszek a kávé. :)

Saabó Lali 2010.01.02. 23:10:22

@Szelíd hangorkán: én meg lecsapok gyorsan a cigire! Szegény Ábel...
én is rózsaszínre gondoltam!

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:13:59

@Ábibébi: Látod, látod... Sok beszédnek sok az alja, mindig a lényegre kell térni oszt kész!

@Inuit: Okés, akkor ha megjött a fizetésem, beruházok egy csomag hubba bubbára és egy hét után lefotózom nektek. :)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.02. 23:14:54

Szerintem amúgy tök sikeres a blogunk, hogy magunkat elszórakoztatjuk. :D

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:15:18

@Ábibébi: Ha már úgyis rózsaszín dzsekiben vagy... :b

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:18:37

Laly ügyes volt és lecsapott a cigire, pedig neked még súgtam is... Nazsák!

Saabó Lali 2010.01.02. 23:40:18

Aham, egész jól el vagyunk mi itten. A három blogger...
Amúgy készül az új bejegyzésem :P

Szelíd hangorkán 2010.01.02. 23:58:00

@Inuit: Izgatottan várjuk! Nekem pl. már kérdésem is van! (Nem guglizható!)

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.24. 02:49:19

Ismét nyúlkáltam a dizájnba, és szerintem botrányosan rossz lett. Miccótok? Haha, most így marad pár napig. :P

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2010.01.24. 15:55:11

@Ábibébi: Tovább matattam a kinézettel, most kb. sikerült úgy beállítani, ahogy nagyjából elképzeltem. A fejlécben a kép normális minőségű lett, nincs már a jobb felső sarokban kitöltetlen tér, az oldaldobozok meg a fejléchez jobban passzoló színvilágot kaptak. Véleményt, javaslatot ne tartsátok magatokban!
süti beállítások módosítása