A karácsony mindig boldog?

 2009.12.26. 16:13

 

Először is igaz lassan Karácsony végefelé járunk, de Boldog Karácsonyt szeretnék Nektek ezúton kívánni! Számomra a Karácsony mindíg jó dolgot jelent. Imádom a családi összejöveteleket, és azt az egész varázslatot amit Anya advent ideje alatt csinál. Mézeskalácsot süt, karácsonyi zenéket hallgatunk, sok kis aromamécses, mindenhol az ünnepre emlékeztető díszek. De ezektől ünnep az ünnep? Kiteszünk pár díszt, állítunk egy fenyőfát, veszünk ajándékokat...

Őszintén megvallva ez a karácsony nem lett a kedvencem, igaz itt ülök most a fenyőfa mellett és visszagondolok pár utóbbi karácsonyra... 2006. december 18-án halt meg Mamám, most 3 éve. Akkor egészen átértelmeztem magamban a karácsony jelentését. Nem érzem azt, hogy arról kell szólnia ennek az ünnepnek, hogy mennyi ajándékot kapok, vagy mennyit adok. Fontosabbak lettek a lelki dolgok. Ez a karácsony eléggé kusza lelki állapotban jött most. De majd az idő rendezi, hisz már bizonyította ezt a képességét számomra... Nem voltam felkészülve sok dologra, csak jöttek a problémák sorra, és a Karácsony. Milyen lesz a következő karácsony? Azt nem tudom, de bízom benne, hogy ennél jobb...

Azért ebben a káoszkarácsonyban, ha hívhatom így, kaptam két barátot, Petit és Lalit :) Igaz nem voltak díszdobozba csomagolva masnival a tetjén... örülök Nekik :) köszi fiúk ;)

 

Angel from HELL...

A bejegyzés trackback címe:

https://kakikombo.blog.hu/api/trackback/id/tr751624344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelíd hangorkán 2009.12.26. 20:01:33

Neked is boldog Karácsonyt. :)
Ha szabad tennem néhány hozzáfűzést (bár úgy tűnhet, én mindenbe belekotyogok :D). Az ünnep tényleg nem attól az, hogy feldíszítesz egy fát meg elköltöd a fizetésed. Az ünnep attól ünnep, mert belül annak érzed.
Idekívánkoznak a már sokszor, sok helyen idézett József Attila sorok:
"Igaz lelkünket - akárcsak az ünneplő ruhánkat - gondosan őrizzük meg, hogy tiszta legyen az ünnepekre."
Sok mindent jelenthet, én sokat méláztam rajta.

A következő Karácsony meg nagyon jó lesz. :) (A gondolat teremtő ereje.)

sziszamisza 2009.12.26. 20:27:24

köszönöm a kommented, nem kotyogsz bele :) csak elmondod a véleményed. Szerintem az emberek vhol azért írnak blogot, hogy mások véleményével szembesüljenek... Szép idézetet találtál, de ezt véghez vinni van mikor nagyon nehéz. Az utóbbi időben volt pár dolog ami a lelkembe mászott... és nem tudtam az ünnepre koncentrálni.

Ábibébi (törölt) · http://kakikombo.blog.hu/ 2009.12.26. 20:30:45

Bolcsi karcsit a fiúkák nevében is így utólag is!

Saabó Lali 2009.12.26. 21:54:45

Köszönjük hogy így gondolsz ránk. Szerintem Petivel kellő szeszes ital elfogyasztása után becsomagolásra is rávehetők vagyunk. :)
@Szelíd hangorkán:
Tudod néha vannak olyan emberek akik tudatosan, vagy anélkül tönkreteszik mások ünnepét. Sajnos nekem is volt benne részem, több mint 10 éve. Olyantól kaptam, akitől soha nem számítottam. Lehet, hogy ezért van az, hogy nem élem át úgy a Karácsonyt mint előtte, nem tudom.
Nincs izgi Lindi, Ábi készíti az ari ajcsit, csak türcsi kell! :)
süti beállítások módosítása